fbpx

14 daagse challenge
‘Orde op je werkplek, is orde in je hoofd’

Wanneer een klant jouw bedrijf binnenwandelt, heb je één kans om een eerste indruk te maken.

Daarom heb ik ook in een farmaceutisch bedrijf van de voordeur tot aan de achterdeur de 5S methode uitgerold.

Een fantastisch project met geweldige mensen.

5 jaar later ging ik even terug en stond nog heel veel overeind.

Hoe dat komt?

Omdat de mensen het zelf gedaan hebben en inzien waarom deze 5S methode hun werk gemakkelijker maakt.

Ikzelf, was hun stok achter de deur. Hun steun om het project tot een goed einde te brengen.

Met 4 kinderen thuis dient er ook wel wat georganiseerd te worden om de orde in huis te bewaren. Maar lukt best.

Hoe dat komt?

Omdat ik het hier thuis niet anders aanpak, dan op het werk.

Mentale pijn - Chi-An

Laat ons onze krachten bundelen voor meer plezier op je werkplek

Jouw werkplek lijkt een magneet voor afleiding en rommel. Je bent vast al eens moedeloos geworden van onnodige vergaderingen, stapels papierwerk, eindeloze e-mails en nutteloze klusjes?

Dit zijn de hedendaagse gevaren van ons werkzame leven, die langzaam ons werkplezier ondermijnen, de balans tussen werk-privé ondermijnen en ons algehele welzijn verminderen.

Het kan anders!

 

Tijdens de 14 daagse challenge ‘Orde op jouw werkplek is orde in je hoofd’ help ik jou om de troep te lijf te gaan en ruimte te creëren voor het werk dat er werkelijk toe doet.

Aan de hand van deze 14 daagse challenge overwin je de uitdagingen van jouw werkplek en geniet je van de productiviteit, het succes en het geluk die ontstaan als je bureau en hoofd op orde zijn.

Daarom wil ik met jou aan de slag met deze 14 daagse challenge. Je krijgt iedere dag in jouw persoonlijke mailbox een mail  mét een video-boodschap.

Zo gaan we samen 14 dagen aan de slag met een door jou gekozen doel.

 

Ben je al talloze keren begonnen met opruimen?

Weet je niet waar of hoe te beginnen?

Lijdt jouw relatie onder het gekibbel over rommel?

Wil je graag aan jouw kids leren dat het ánders kans?

 

Duidelijke en eenvoudige opdrachten om eindelijk zaken aan te pakken. Hierdoor kan jij – op je eigen ritme, maar toch gestructureerd met mij als stok achter de deur – de ruimtes/kasten/hoekjes/… op je werkplek aanpakken die jou al langer frustreren.

Een gestructureerde aanpak en professioneel advies van mij als persoonlijke coach en businesscoach.
Gedaan met aan jouw opruimproject te beginnen als een ‘kieken zonder kop’… Je wéét hoe dat eindigt! Hierdoor ben je ook gemotiveerder om het dit keer wél te doen slagen.

Je leert zaken die jou levenslang van pas zullen komen. Je ontwikkelt een andere mindset waardoor je opruimen niet meer zal zien als een onoverkomelijke berg, die jou verhindert om plaats te maken voor die zaken die er écht toe doen voor jou.
Wat die zijn, dat laat ik aan jou over. Maar ik weet zéker dat jij soms ook tijd tekort komt in je leven om datgene te doen waar jouw hart sneller van gaat slaan, niet?

Schrijf je dan nu in!

 

Een no-nonsens-aanpak voor deze  online challenge ‘Orde op je werkplek is orde in je hoofd’.

14 dagen

10 min per dag

Een ware transformatie in jouw aanpak van jouw spullen!

Elke dag een mail met een videoboodschap

Plus héél veel aanmoedigingen van mijn kant.

En uiteraard zullen er ook medestanders zijn, die samen met jou een weg afleggen naar méér orde, méér rust, méér tijd.

?

Een win-win voor jou!

Duidelijke en eenvoudige opdrachten om eindelijk zaken aan te pakken. Hierdoor kan jij – op eigen ritme, maar toch gestructureerd met mij als stok achter de deur – de ruimtes/kasten/hoekjes/… aanpakken die jou al langer frustreren.

 

 

Waarom lukt het deze keer wel?

Omdat je de gestructureerde aanpak en professioneele advies van mij als persoonlijke en businesscoach krijgt. Daardoor ga jij niet als een kieken zonder kop aan jouw opruimproject beginnen . Want je wéét hoe dat eindigt…
Uiteraard ben hierdoor ook gemotiveerder om het dit keer wél te doen slagen.

Bovendien ga je zaken leren die je levenslang van pas zullen komen.
Je ontwikkelt een andere mindset waardoor je opruimen niet meer zal zien als een onoverkomelijke berg, die jou verhindert om plaats te maken
voor die zaken die er écht toe doen voor jou
.
Wat die zijn, dat laat ik aan jou over.

Maar ik weet zéker dat jij soms ook tijd tekort komt in je leven om datgene te doen waar jouw hart sneller van gaat slaan, niet?

Orde op je werkplek, is orde in je hoofd

14 daagse challenge.

10 min per dag.

Mail mét videoboodschap in je persoonlijke mailbox.

Duidelijke en eenvoudige opdrachten.

Op eigen ritme, met mij als stok achter de deur de zaken samen gestructureerd aanpakken.

Meer motivatie om te slagen.

Opruimen wordt niet langer een onoverkomelijk feit.

Jouw investering

Jouw investering bedraagt 197 euro (excl. btw) voor deze 14 daagse challenge

Je start wanneer jij wil

Dit is wat anderen zeggen…

Ik dacht van mezelf dat ik ordelijk was. Ik vond alles terug wat ik nodig had. Maar er zat niet echt een systeem in. An leerde me hoe ik mijn werkruimte, mijn bureau, moest organiseren. En ik zie nu pas het verschil. Op mijn bureau ligt nu enkel nog waar ik op dat moment mee bezig ben.
Werk ik aan een offerte, dan liggen enkel de plannen en de meetstaat naast me. Ik heb ruimte om te werken, ruimte om me te focussen op datgene wat op dat moment belangrijk is. En al de andere dossiers liggen mooi opgeborgen in de kast. Het brengt rust, rust in mijn hoofd en rust in mijn omgeving. En het magische is dat ik nog nooit zo productief ben geweest.’

Thierry Delveaux

Zaakvoerder, Montana Universe

‘Ik startte in augustus met mijn webshop. Iets nieuws voor mij. Onze garage werd stockruimte. Ik bestelde heel wat producten bij verschillende leveranciers. In het begin lukte het me om alles mooi te ordenen, maar toen ik op beurzen begon te staan en op workshops mijn producten verkocht, was er van mijn mooi geordende stockruimte niet veel meer te zien. Ondertussen werd mijn gamma steeds groter. Hier een overzicht over houden was niet evident. Gelukkig was ik An op mijn businesspad tegengekomen. De juiste vrouw op het juiste moment. Zij leerde me hoe ik mijn stock moest organiseren. Samen pakten we de organisatie van mijn webshop aan. Ik pluk er nu iedere dag de vruchten van.’

Griet Timmermans

Zaakvoerster, Flingo

An Desaedeleer Chi-An

Wie is An?

Jarenlang werkte ik voor grote corporate bedrijven in de farmaceutische, chemische en voedingssector. Ik hielp hen bij het strategisch uitschrijven van hun visie, hun missie en hun objectieven.

Maar telkens opnieuw zag ik hoe daarbij een essentieel element werd vergeten: de mens.

Daarom besloot ik om het over een andere boeg te gooien. Na mijn burn-out was het belangrijk om op zoek te gaan naar kleine dingen die me energie gaven. Maar ook om duidelijk te benoemen wat me energie kostte. Om mijn dromen en doelen uit te schrijven. En een stappenplan te ontwikkelen om ze ook daadwerkelijk te realiseren.

Tijdens dit proces vond ik mijn levensenergie, mijn chi, terug. En mijn passie: andere ondernemers leren efficiënter en gestructureerder te werken. Zodat ook zij de balans van hun bedrijf én van zichzelf terugvinden. En hun doelen en dromen met een concreet actieplan kunnen realiseren.

Quote Chi-An
Share This